Carola Schoor op Politico over de State of the European Union speech

Carola Schoor, programmaleider Public Affairs bij het Centre for Professional Learning (CPL), reflecteert op Politico op de State of the European Union speech door Ursula von der Leyen, president van de Europese Commissie.

Lees het volledige artikel op de Engelse pagina

Carola Schoor is programmaleider Public Affairs bij het Centre for Professional Learning (CPL) van de Universiteit Leiden, Faculteit Governance and Global Affairs. In 2020 promoveerde zij cum laude op het onderwerp Politieke Stijl. Daarvoor werkte zij in verschillende functies in de Public Affairs en Politieke Communicatie. Zo was zij senior Public Affairs adviseur voor de Vereniging van Nederlandse Universiteiten (VSNU), werkte ze in Brussel als persvoorlichter van een Nederlands lid van het Europees Parlement en in Den Haag als onderwijsjournalist.