Geïnteresseerd in deze masters? Woon nu een college bij.

Studievoorlichting

Meeloopdag MSc Forensische Criminologie

donderdag 21 maart 2024
Kamerlingh Onnesgebouw
Steenschuur 25
2311 ES Leiden

Verdiep je in deze master en volg een college

Ben je geïnteresseerd in de master Forensische Criminologie en wil je je verder verdiepen of deze master iets voor jou is? Wij bieden jou de mogelijkheid om een een college bij te wonen en de sfeer te proeven op de Leidse Rechtenfaculteit.

Je zal aansluiten tijdens het hoorcollege van het vak 'Uitzonderlijk Geweld'. Na afloop kan je nog vragen stellen aan de mastercoördinator en een huidige student.

We gaan er vanuit dat je je al verdiept hebt in deze master en een (online) Master Open Dag hebt bijgewoond of de programma video's hebt bekeken.

Let op: er zijn slechts een beperkt aantal plekken beschikbaar. Als je je opgeeft, gaan we ervan uit dat je ook echt komt.

Vragen?

Voor inhoudelijke vragen over deze master, kan je contact opnemen met mastercoördinator Roosmarijn van Es via toelatingscommissie-crim@law.leidenuniv.nl.

Voor vragen over de Meeloopdag, kan je mailen naar master@law.leidenuniv.nl

Meld je aan voor deze meeloopdag

klik hier voor het aanmeldformulier