Meelopen bij Japanstudies

Lipsius
Cleveringaplaats 1
2311 BD Leiden

Japan kent een rijke geschiedenis en eeuwenoude tradities, maar is ook één van de grootste economieën ter wereld. Met Japanstudies leer je het hedendaagse, moderne en traditionele Japan intensief kennen en begrijpen, met kennis van de taal als jouw basis. Leer de wereld áchter de stereotypen kennen.

Wat is een meeloopdag

Tijdens de meeloopdag volg je één of meerdere eerstejaarscolleges. Een studentvoorlichter neemt je mee naar de colleges en leidt je rond over de campus. Natuurlijk is er genoeg tijd om al je vragen over de studie en studeren in Leiden te beantwoorden!

Voor wie?

De meeloopdag is bedoeld voor 5- of 6-vwo'ers en voor studenten op het hbo die serieus overwegen deze opleiding te gaan studeren. Heb jij de website en voorlichtingsvideo bekeken en de Bachelor Open Dag bezocht? Dan is een meeloopdag het moment om te ervaren of deze studie ook echt bij jou past.

14:15-15:00 - Campus tour
15:15-17:00 - Hoorcollege Contemporary Japanese Politics and International Relations

Meld je aan voor de meeloopdag

Contact

Als je vragen hebt over de opleiding kun je altijd contact met ons opnemen. De contactgegevens van de studieadviseur en de studentambassadeur vind je op de pagina contact met de opleiding.