Loop een dagje mee bij Molecular Science & Technology

Meeloopdag Molecular Science & Technology

zondag 1 oktober 2023 - zondag 30 juni 2024

Loop een dagje mee bij de opleiding Molecular Science & Technology

Als je een dag meeloopt bij de opleiding Molecular Science & Technology aan de faculteit Wiskunde en Natuurwetenschappen krijg je de gelegenheid om de sfeer te proeven op locatie. Tijdens een meeloopdag zit je in de collegebanken en volg je een echt college met huidige studenten, krijg je een rondleiding door het gebouw en kun je al je vragen stellen aan studenten.

Voor wie?

Een meeloopdag is voor 6-vwo’ers of hbo’ers. Ook is het van belang dat je de opleiding tijdens een open dag bij de Universiteit Leiden of TU Delft hebt bezocht. Helaas kunnen we door het grote aantal aanvragen geen andere scholieren toelaten en is het bezoeken van twee meeloopdagen bij dezelfde opleiding (in een jaar) niet mogelijk. Vanaf 1 mei kunnen scholieren uit 5 vwo ook een dag meelopen.

Data en aanmelden

De opleiding MST organiseert een aantal keer per jaar een meeloopdag in de periode van oktober t/m juni. Hier kun je zien wat de data van de meeloopdagen zijn en of deze nog beschikbaar zijn. Zijn er geen data beschikbaar in het systeem mail dan naar meelopen-mst@tudelft.nl