Ervaar zelf hoe het is om te studeren

Studievoorlichting

Proefstuderen (geannuleerd)

donderdag 26 maart 2020 - zaterdag 28 maart 2020

Tot onze grote spijt zijn wij, na overleg met experts, genoodzaakt om Proefstuderen op 26, 27 en 28 maart te annuleren in verband met het voorkomen van verdere verspreiding van het coronavirus.

We kijken op dit moment naar andere manieren om jou te informeren over de bacheloropleiding van jouw keuze. Daarover ontvang je later meer informatie van ons.

Onze excuses voor het ongemak.

Voor meer informatie over de maatregelen van de Universiteit Leiden bezoek onze website.

Proefstuderen bij een bacheloropleiding

Heb je al een aardig beeld van de studie, en wil je je verder verdiepen? Of twijfel je nog over je studiekeuze? Kom dan Proefstuderen!

Tijdens Proefstuderen kun je je verdiepen in een studie. Samen met andere studiekiezers volg je colleges bij de opleiding en bespreek je opdrachten die je van te voren voorbereidt. Zo krijg je een diepgaand beeld van de studie én het onderwijs aan de universiteit.

• Wat: volg een hoorcollege, werkgroep en/of practicum en een rondleiding door het onderwijsgebouw
  • Wanneer: 26, 27 en 28 maart 2020
  • Waarom: ervaar zelf of de opleiding van jouw interesse echt bij je past en of dit de plek is waar je wilt studeren. Je krijgt een realistisch beeld van een studie en studeren aan de Universiteit Leiden
  • Voor wie: 5/6 vwo'ers die zich al hebben georiënteerd op een bacheloropleiding, bijvoorbeeld door de Open Dag bij te wonen.