Loop een dagje mee bij Rechtsgeleerdheid

Studievoorlichting

Meeloopdag Rechtsgeleerdheid - Entrepeneurship and Management

dinsdag 11 februari 2020
Kamerlingh Onnes Gebouw
Steenschuur 25
2311 ES Leiden

Deze meeloopdag zit vol. Je kunt je niet meer aanmelden.

De Faculteit der Rechtsgeleerdheid organiseert een aantal keer per jaar een meeloopdag. Tijdens een meeloopdag volg je een echt college, krijg je een rondleiding door het gebouw van de opleiding en kun je al je vragen stellen aan studenten, zodat je goed de sfeer kunt proeven bij de bachelor Rechtsgeleerdheid.

Voor wie?

Scholieren zijn van harte welkom op de meeloopdag van Rechtsgeleerdheid. Op deze dag zullen we zowel een hoorcollege als een werkgroep volgen, zodat je een goede indruk van het onderwijs krijgt. Tijdens deze dagen proef je bovendien de sfeer van de faculteit en kan je uiteraard al je vragen stellen.

Om aan een meeloopdag bij Rechtsgeleerdheid deel te kunnen nemen moet je minimaal in 5 vwo zitten. Daarnaast moet je je al georiënteerd hebben op de opleiding door het bezoeken van een Open Dag. Belangrijk is dat je ook de opleidingsbrochure en/of de website hebt bestudeerd. Meeloopdagen worden alleen aangeboden tijdens de collegeperiodes.

8:45 uur Ontvangst ingang KOG
9:00 - 10:00 uur Hoorcollege
10:00 - 11:00 uur Werkgroep
11:00 - 11:30 uur Rondleiding en afronding

Contact

Met vragen over deze opleiding of de meeloopdag kun je ook terecht bij Laura van der Linde en Elise van der Hoek (studentenambassadeurs@law.leidenuniv.nl). Zij zijn de studentambassadeurs van Rechtsgeleerdheid.