Loop een dagje mee bij Psychologie

Studievoorlichting

Meeloopdag Psychologie

dinsdag 3 maart 2020
Pieter de la Court
Wassenaarseweg 52
2333 AK Leiden

Loop een dagje mee bij de opleiding Psychologie

Denk je erover om Psychologie te studeren en zou je graag een beter beeld krijgen van wat de studie nu precies inhoudt? Dan is hier je kans! Geef je op voor een meeloopdag, en kom zelf ontdekken hoe het is om Psychologie te studeren aan de Universiteit Leiden. Om mee te mogen doen aan de meeloopdag van Psychologie zit je minimaal in 5 vwo en heb je een Open Dag van Universiteit Leiden bezocht of Proefstuderen bij Psychologie in Leiden gevolgd.

Leven als een psychologiestudent

Loop een dag mee en neem een kijkje in het leven van een psychologiestudent. Kom je naar de meeloopdag, zullen wij ons uiterste best doen jou een goede indruk te geven van de studie. Je zult onder andere een eerstejaars hoorcollege volgen en deelnemen aan een daarop aansluitende werkgroep. Ook zul je een rondleiding binnen de Faculteit Sociale Wetenschappen krijgen en kun je al je vragen kwijt bij de studentambassadeur en studieadviseur.

Ontdek op de meeloopdag:

• meer over de vakken die je bij Psychologie volgt;
  • wat de studenten zelf van de studie vinden;
  • wat Psychologie studeren precies inhoudt;
  • of Psychologie de opleiding is die bij je past.

Programma van de meeloopdag:

• 11:00-11:15   Verzamelen op de Faculteit Sociale Wetenschappen (FSW)
  • 11:15-11:45    Koffie/thee op FSW
  • 11:45-12:15    Rondleiding op het FSW
  • 12:15-13:15    Lunch op het FSW
  • 13:00-13:15   Wandelen naar het Gorlaeus
  • 13:15-14:00   Half hoorcollege 'Ontwikkelings- en Onderwijspsychologie' in zaal 4/5
  • 14:00-14.15   Wandelen naar het FSW
  • 14.30-16.00   Werkgroep  'Ontwikkelings- en Onderwijspsychologie'
  • 16:00-16:30  Afsluiting en laatste mogelijkheid voor vragen

Contact

Heb je nog vragen over de meeloopdag van Psychologie? Onze studentambassadeur Psychologie weet overal het antwoord op.
Mail een student Psychologie

Locatie en routebeschrijving