Loop een dagje mee bij Franse taal en cultuur

Studievoorlichting

Meeloopdag Franse taal en cultuur

donderdag 27 februari 2020

Loop een dagje mee bij de opleiding Franse taal en cultuur

Tijdens een meeloopdag volg je een echt college, krijg je een rondleiding door het gebouw van de opleiding en kun je al je vragen stellen aan studenten. Op deze manier krijg je een goed beeld van de opleiding van jouw keuze. Ook maak je kennis met de dagelijkse praktijk van het studeren aan de Universiteit Leiden.

Voor wie?
De meeloopdag Franse taal en cultuur is bedoeld voor studiekiezers uit 5 of 6 VWO die zich al georiënteerd hebben op deze opleiding door het bezoeken van de Open Dag. Ook heb je je verdiept in de opleidingsbrochure en de informatie op deze website.

9.15-12.00: Hoorcollege Middeleeuwen I: Littérature Moyen-Age
13.15-15.00: Werkcollege Expression et compréhension orales II

Locatie en routebeschrijving

Contact

Als je vragen hebt over de opleiding kun je altijd contact met ons opnemen. De contactgegevens van de studiecoördinator en de studentambassadeur vind je op de pagina contact met de opleiding.

Meld je nu aan voor de meeloopdag