Loop een dagje mee bij Biologie

Studievoorlichting

Meeloopdag Biologie

maandag 18 oktober 2021 - woensdag 1 juni 2022
Sylvius
Sylviusweg 72
2333 BE Leiden

Loop een dagje mee bij de opleiding Biologie

Als je een dag meeloopt bij de opleiding Biologie aan de faculteit Wiskunde en Natuurwetenschappen krijg je de gelegenheid om de sfeer te proeven op locatie. Tijdens een meeloopdag zit je in de collegebanken en volg je een echt college met huidige studenten, krijg je een rondleiding door het gebouw en kun je al je vragen stellen aan studenten.

Voor wie?

Je kunt een dagje meelopen als je minimaal in 5 vwo zit en als je je al hebt georiënteerd op de opleiding door deelname aan de Open dag of het Proefstuderen. Ook vinden we het belangrijk dat je de opleidingsbrochure of de website hebt bekeken.

Data en aanmelden

In overleg met jou prikken we een datum waarop je zoveel mogelijk verschillende kanten van de studie te zien krijgt.'De opleiding neemt contact met je op nadat je je hebt aangemeld.