Cursus | Summer School

maandag 15 juli 2024 - woensdag 17 juli 2024
Birmingham, Engeland

Algemene informatie

De Universiteit van Birmingham organiseert in samenwerking met de Universiteit Leiden de Summer School in Computational Social Cognition van 15 tot 17 juli 2024 aan de Universiteit van Birmingham, Engeland.

De Summer School biedt lezingen en training in de nieuwste ontwikkelingen op het gebied van leren, besluitvorming en computationele modellering met een focus op hoe deze processen belangrijk zijn voor sociale cognitie, evenals onderwerpen over theoretische kwesties in sociale cognitie. Er zullen tot 70 deelnemers zijn (van promovendi tot junior docenten), keynote sprekers en docenten. De keynote sprekers zijn Wolfram Schultz, Cecilia Heyes en Christian Ruff. Docenten zijn Patricia Lockwood, Matthew Apps, Ili Ma, Lei Zhang, Anna van Duijvenvoorde, Arkady Konovalov, Romy Froemer en Jo Cutler. Aan het einde van de cursus verwachten we dat deelnemers een goed begrip hebben van computationele gedragsmodellen, optimale werkmethoden en hun eigen scripts om dergelijke modellen toe te passen op hun experimenten en gegevens. Het inschrijfgeld bedraagt slechts £350 inclusief 4 overnachtingen, ontbijt, lunch, twee diners en alle instructie- en sociale activiteiten. Deadline voor aanmelden is 14 maart.

Aanmelden

Om deel te nemen aan de zomerschool moet je je voor 14 maart aanmelden. Meer informatie over het aanmelden vind je op deze website.