Studievoorlichting

Speeddate Geesteswetenschappen

vrijdag 9 juni 2023
Online in MS Teams

Ben je aankomend eerstejaarsstudent voor de volgende opleidingen:

• African Studies
  • Duitse Taal en Cultuur
  • Franse Taal en Cultuur
  • Griekse en Latijnse Talen en Culturen
  • International Studies
  • Italiaanse Taal en Cultuur
  • Japanstudies
  • Koreastudies
  • Latijns Amerikastudies
  • Midden Oostenstudies
  • Oude en Nabije Oostenstudies
  • Religiewetenschappen
  • Russische Studies
  • South and Southeast Asian Studies
  • Urban Studies

en heb je nog vragen over de studie van je keuze? Doe dan op 9 juni mee met de speeddate van de opleidingen van de Faculteit der Geesteswetenschappen. Ook als je nog twijfelt over je studiekeuze ben je van harte welkom om deel te nemen. Ben je uitgenodigd naar aanleiding van de vragenlijst die je hebt ingevuld? Dan is het helemaal belangrijk om een afspraak te maken voor een gesprek via Teams!

Mocht de uitkomst van de vragenlijst bij de studieadviseur tot vragen leiden dan krijg je een persoonlijke uitnodiging voor de speeddate.

Vanaf 6 juni is het niet meer mogelijk om je online in te schrijven voor een speeddate afspraak.

Heb je nog vragen of zou je alsnog een afspraak willen inplannen, neem contact op met speeddate@hum.leidenuniv.nl

Contact

Heb je naar aanleiding van deze informatie nog vragen? Neem contact op per e-mail.