Studievoorlichting

Hippocratespad 21
2333 ZD Leiden

Wat is Proefstuderen?

Tijdens het Proefstuderen bij Geneeskunde volg je een hoorcollege, werkcollege en patiënt demonstratie om te ervaren hoe het is om Bachelor Geneeskunde te studeren!

We hebben maar een beperkt aantal plekken. Proefstuderen is enkel bedoeld voor de studiekiezer en niet voor eventuele begeleieders van de studiekiezer vanwege beperkte capaciteit.

Programma Proefstuderen Geneeskunde (ochtend)

8:30 - 09:00 Inloop
9:00 - 9:30  Welkomstwoord
9:30 - 10:15 Hoorcollege
10:30 - 11:15 Themacafé
11:30 - 12:30  Patiëntdemonstratie / Werkcollege
12:45 - 13:45 Werkcollege / Patiëntdemonstratie

Dit zelfde programma wordt ook in de middag gegeven. Bekijk de tijden van het middagprogramma.

Meld je aan voor proefstuderen geneeskunde

Meld je aan

Meer informatie en contact

Een aantal dagen voor het Proefstuderen ontvang je van ons praktische informatie zoals de locatie, tijden etc per email.

Heb je vragen over de opleiding zelf? De contactgegevens van de studieadviseur en de studentambassadeur vind je op de pagina contact met de opleiding.