Alumni-activiteit | Vereniging Oud-Sterrenwachters

Avondje sterren kijken met oud-Sterrewachters

vrijdag 14 april 2023 - zaterdag 15 april 2023
Oude Sterrewacht
Sterrenwachtlaan 11
2311 GW Leiden

De Vereniging Oud-Sterrewachters (VO-S) nodigt samen met Leids Astronomisch Dispuut Kaiser haar leden uit voor een waarneemavond in de Oude Sterrewacht op 14 óf 15 april. De definitieve keuze voor de datum zullen ze een paar dagen van te voren maken op basis van de weersvoorspellingen. Het is mogelijk om 2 introducees mee te nemen.

De avond begint om 19:30 met koffie en thee. Rond 20:00 neemt Kaiser iedereen mee de koepels in, waar er ongeveer twee uur lang waargenomen kan worden.

Aanmelden
Sterrenkunde-alumni en andere oud-Sterrewachters zijn welkom deel te nemen, wel hebben VO-S leden hebben voorrang.

Meld je aan door de VO-S te mailen via vo-s@strw.leidenuniv.nl. Vermeld daarbij met hoeveel mensen je wilt komen en geef ook je mobiele nummer zodat ze je kunnen bereiken in geval van onvoorziene omstandigheden.

Ben je alumnus Sterrenkunde maar (nog) geen VO-S-lid, dan ben je natuurlijk van harte welkom om lid te worden bij de VO-S en meteen deel te nemen aan deze avond. Het VO-S lidmaatschap kost slechts 10 euro per jaar en in ruil daarvoor zijn er minsten 3 (gratis) bijeenkomsten waarbij je mede-sterrenkundealumni ontmoet en een lezing of andere aan Sterrenkunde gerelateerde activiteit krijgt voorgeschoteld zodat je op de hoogte blijft van het vakgebied.
> Meer informatie over de VO-S en lid worden

Kuuke's Sterrenhemel