Experience Day

Leiden University College The Hague
Anna van Buerenplein 301
2595DG The Hague

Wil jij graag ontdekken hoe het is om aan het Leiden University College (LUC) te studeren? Wil je ons programma beter leren kennen en een proefcollege volgen?

Meld je dan aan voor onze Experience Day op vrijdag 10 februari 2023!

Kom langs voor een interactieve sessie met onze studenten en professoren en leer alles over onze opleiding! Daarnaast kun je kiezen uit een aantal interdisciplinaire proefcolleges, gebaseerd op onze Global Challenges. Selecteer het proefcollege dat het beste bij jou past.

Na de proefcolleges is er nog de mogelijkheid om met onze studenten en professoren in gesprek te gaan om al je vragen te beantwoorden!

Registratie voor dit evenement is nog niet geopend. Schrijf je hier in om een reminder te ontvangen wanneer dit gebeurd.

Save the Date!

Wil je graag een reminder ontvangen wanneer de inschrijving voor de Experience Day opent? Vul dan dit formulier in!

Meld je aan voor de reminder

Ontmoet onze studenten en professoren!

Een panel van studenten, professoren en alumni gaan graag met je in gesprek over ons curriculum, het programma en de ervaringen van studenten. Daarnaast kan je een proefcollege volgen van een van onze professoren. Tijdens de Q&A kan je alle vragen stellen over LUC.

Save the Date!