Academy Tour met Rutger Bregman

Kamerlingh Onnes Gebouw
Steenschuur 25
2311 ES Leiden

Rutger Bregman is historicus en schrijver. Hij volgde de studie geschiedenis aan de Universiteit Utrecht en schrijft voornamelijk voor het journalistieke platform De Correspondent. In 2019 werd hij wereldbekend met zijn bestseller De meeste mensen deugen. Een nieuwe geschiedenis van de mens. In dit boek poogt Bregman, met behulp van verscheidende wetenschappen, een positiever en realistisch mensbeeld te beargumenteren.

Op woensdag 14 september wordt Rutger Bregman geïnterviewd door Leidse studenten. Heb je nu altijd al in gesprek willen gaan met Rutger? Over zijn studententijd? Over zijn loopbaan als schrijver? Of over zijn ideeën voor een betere en gelijkwaardige wereld? Meld je dan nu aan voor de Academy Tour, en stuur een vraag in!

Datum: woensdag 14 september
Tijd: Inloop 19.30, start interview 20.00
Locatie: Kamerlingh Onnes Gebouw, Steenschuur 25, Leiden
Prijs:
Moderator: Marie Maessen, dagvoorzitter Nederlands Debat Instituut
Na afloop van het evenement is er een borrel.
Aanmelden kan via de blauwe knop onderaan de pagina

Dit evenement wordt georganiseerd door studieverenigingen De HSVL en GOSSA. Zij organiseren dit in samenwerking met het Lorentz Centrum voor wetenschap.

Meld je aan voor dit evenement