Congres/symposium | Matchmaking Event

Zaal
FooBar

CCLS Matchmaking Event

Op 24 juni organiseert het Leiden Centre for Computional Life Sciences een matchmaking event voor onderzoekers (PhD en hoger) bij de Faculteit voor Wiskunde en Natuurwetenschappen. Doel van deze middag is het stimuleren van interdsiciplinaire samenwerking tussen wetenschappers, waarbij ook aandacht wordt besteed aan het vinden van passende subsidies.

Dit evenement geeft je de kans om te laten zien wie je bent, wat je onderzoek inhoudt en wat je nodig hebt om verder te komen. Ook zullen projectmedewerkers van het LIACS Project Office een presentatie geven over de mogelijkheden voor financiering van interdisciplinair onderzoek in een Europese context.

Het evenement wordt gevolgd door een borrel, waarbij we hopen het glas te kunnen heffen op spannende nieuwe projecten!

Centre for Computational Life Sciences

Het Centre for Computational Life Sciences beoogt samenwerking tussen onderzoekers van de Universiteit Leiden (en geralteerde instellingen), die zich bezighouden met de computationele aspecten van de life sciences, te stimuleren.