Alumni-activiteit

Gorlaeus Gebouw
Einsteinweg 55
2333 CC Leiden

Op zaterdag 21 mei zal de alumnidag plaatsvinden. Deze dag is bedoeld voor alumni van de opleiding Bio-Farmaceutische Wetenschappen en het vroegere Farmacie. Deze dag heeft als doel om de vorderingen weer te geven op het gebied van de opleidingen BFW en BPS, de huisvesting van het Leiden Acadamic Centre for Drug Research en de Faculteit Wiskunde en Natuurwetenschappen en de ontwikkelingen op het Leiden Bio Science Park. Gedurende de dag is er ruimte om bij te praten met oud-studiegenoten en wellicht nieuwe contacten op te doen door kennis te maken met mede-alumni.

Alle alumni van Bio-Farmaceutische Wetenschappen en Farmacie zullen tzt een uitnodiging per e-mail ontvangen.

Ben je alumnus maar ontvang je geen post van de Universiteit Leiden? Update je gegevens.