Lars Meijer winnaar Moot Court wisselbeker

Op 10 april mocht Lars Meijer de Moot Court wisselbeker in ontvangst nemen. Het was alweer de dertiende keer dat de Moot Court Wisselbeker werd uitgereikt! Dit keer voor de beste pleiter in het najaar van collegejaar 2023-2024.

Het pleidooi van Lars Meijer, student Fiscaal recht, kwam als beste uit de bus en behandelde de casus ‘Natural Cosmetics’.

Op 1o april overhandigden Tom Schoute van Wolters Kluwer en Clementine Breedveld-de Voogd, directeur Moot Court, de beker aan Lars Meijer, voor zijn uitmuntende pleidooi.

Bij Moot Court werd hij begeleid door Charlotte Bikkers (docent) en Eveline Thompson (videotrainer).

De wisselbeker is ter beschikking gesteld door Wolters Kluwer, die hieraan een prijs heeft verbonden van € 250,00, te besteden aan studieboeken.

l.n.r: Tom Schoute, Lars Meijer en Clementine Breedveld-de Voogd