Het Leiden Leadership Centre zoekt een programmamanager

Het Leiden Leadership Centre (LLC) is het expertisecentrum voor publiek leiderschap van de Universiteit Leiden en een platform voor de verbinding tussen onderzoek, praktijk en onderwijs. Het LLC is onderdeel van het Instituut Bestuurskunde, Faculteit Governance & Global Affairs (FGGA) en gevestigd in Den Haag. Het doel van het LLC is om de kennis over publiek leiderschap te bevorderen en bij te dragen aan leiderschapsontwikkeling - zowel in de wetenschap als in de praktijk. Vanwege uitbreiding van zijn activiteiten en de ambities van het Instituut Bestuurskunde, zoekt het LLC een

Programmamanager

Als programmamanager heb je een centrale positie in een snel groeiend en ambitieus team van wetenschappers met een grote passie voor het realiseren van impact door het verbinden van onderzoek, onderwijs en praktijk.

Daarnaast heb je de mogelijkheid om bij te dragen aan de verdere ontwikkeling van het LLC tot breed expertisecentrum binnen de Universiteit Leiden, met een stevige maatschappelijke positie en een sterke internationale reputatie met bijbehorend netwerk.

Ben jij de 'spin in het web' die wij zoeken, heb je affiniteit met actuele vraagstukken op het gebied van bestuur, organisatie en leiderschap en ervaring met coƶrdinatie en acquisitie van onderzoeksprojecten?

Solliciteer dan uiterlijk op 4 oktober. Lees meer