Alumni geef je mening! Welke ambities zou de faculteit Geesteswetenschappen moeten nastreven?

De faculteit Geesteswetenschappen werkt aan het Facultair Strategisch Plan 2021 – 2026. Zou je als alumnus van de faculteit Geesteswetenschappen een vragenlijst willen invullen?

We zijn heel benieuwd naar jouw beeld van de faculteit, persoonlijk als oud-student, maar ook (juist!) met de kennis die je nu hebt als professional in het werkveld. Met de input van alumni en andere stakeholders maken we een SWOT-analyse en kunnen we onze strategische issues voor de toekomst benoemen.

Vul deze vragenlijst in, alle input wordt enorm gewaardeerd! Je antwoorden worden anoniem verwerkt. Heb je vragen? Neem dan contact op met fsp@hum.leidenuniv.nl.