Kluitersprijs voor excellente studenten Minor Intelligence Studies

Negentien studenten die excellente resultaten behaalden tijdens de minor Intelligence Studies ontvingen dit jaar de Kluitersprijs.

De negentien studenten haalden voor één of meerdere vakken van de minor een 9 of hoger. Als prijs ontvingen de studenten het boek De Nederlandse inlichtingen- en veiligheidsdiensten van Frans Kluiters.

Onder andere de volgende studenten ontvingen de prijs: Max Kroes, Sander Whien, Anna Faglia, Thijmen de Jong, Manon Nobbenhuis, Gabriella Anesio, Thomas Bleukens, Maud Boegborn, Lara Goudsmit, Illona Lessing, Kristian Whien, Sissy Willemsen, Marianne van der Kooi en Nordin van Hoogen.

Van harte gefeliciteerd!

Intelligence Studies

Since the Second World War, intelligence and security services have played an important role in policy and decision making, particularly with regards to a state’s national security. In this minor programme we study both the organisations, their working methods, their analysis techniques, as well and the political, bureaucratic, and social context of intelligence and security services.

Meer informatie over deze Minor.