Eregalerij 2020

Ook in 2020 hebben veel van onze medewerkers en studenten mooie prijzen gewonnen en belangrijke onderzoekssubsidies binnengehaald.

Wetenschappers zijn vanwege hun kwaliteit benoemd in een academisch genootschap en/of geraadpleegd door de maatschappij vanwege hun specifieke expertise. Studenten wonnen een prijs met hun innovatieve bijdragen aan het onderzoek. Traditioneel blikken we aan het einde van het jaar en bij de start van het nieuwe jaar terug op deze successen. Sommige prijzen en subsidies zijn individuele verdiensten van onze onderzoekers, andere zijn het resultaat van wetenschappelijk teamwork. Wij zijn trots op deze successen en wensen al onze medewerkers en studenten een succesvol nieuw jaar toe.

Bekijk de volledige lijst

Eregalerij 2020

Of ga direct naar de volgende categorieën in de Eregalerij: