Stuur ons een foto van jezelf met je diploma!

Met als achtergrond een wand vol mensen die hen voorgingen, zullen de (BSc-)afgestudeerden van W&N dit najaar hun diploma's ophalen. Stuur je foto in en help de Faculteit der Wiskunde en Natuurwetenschappen een mooie ervaring te creëren voor de kersverse afstudeerders in deze tijd van 1,5m afstand houden.

Gezellige 1,5m setting voor diploma-uitreiking

Door de 1,5m maatschappij is het niet meer mogelijk om, zoals traditie is geworden, BSc-afstudeerders tijdens een grote ceremonie in een volle zaal één voor één naar voren te roepen om hun diploma te ondertekenen. In plaats hiervan zullen zij om de beurt door een ‘tekenstraat' lopen waar ze hun diploma krijgen. Om deze 'straat' zo feestelijk mogelijk te maken, vragen wij W&N-alumni een foto van henzelf met hun diploma in te sturen. Een grote wand vol met deze foto's zal dan als gezellige aankleding fungeren als de afstudeerder in zijn eentje erdoorheen loopt.

Lever een oude óf nieuwe foto in!

Vind je het leuk om onze kersverse afgestudeerden het gevoel te geven dat ze niet de enigen zijn die zijn of haar diploma haalde bij de Faculteit W&N? Lever dan jouw foto in! Of je nou in de jaren ‘60 bent afgestudeerd of een jaar geleden. Met een Bachelor, Master, Doctoraal of PhD diploma. Of het nou in de faculteit, bij Barrera op het terras, in de hortus of thuis is, dat maakt niet uit. Zolang jij maar trots met je diploma op de foto staat. Het mag een oude foto zijn van toen je je diploma ontving (tip: maak een foto met je telefoon van je foto als deze niet digitaal is), maar het mag ook een foto van nu zijn waarin jij je diploma vast hebt. Graag ontvangen we je foto vóór maandag 21 september.

Ik wil mijn foto inleveren!

Bescherming persoonsgegevens
Door je foto in te leveren ga je ermee akkoord met dat we je foto gebruiken voor de aankleding van de diploma-uitreikingen en eventuele verslaglegging van de tekenstraat.