Route Kunst lanceert website en eerste nieuwsbrief

De Nationale Wetenschapsagenda (NWA) kent een route Kunst: onderzoek en innovatie in de 21ste eeuw. De route speelt een rol in het organiseren en verbinden van het veld van kunst en relevant onderzoek en kan zo ook urgente thema's agenderen.

Nieuwsbrief en website

Afgelopen week lanceerde Route Kunst haar eerste nieuwsbrief. Ook ging de website, ontworpen door Joost Grootens, in de lucht.

Via beide kanalen blijf je vanaf nu op de hoogte van alle informatie over voor de route Kunst relevante NWA calls​ en procedures.

Twee calls in de komende periode

Deze komende periode zal in het teken staan van twee calls: de kleine projecten in route Kunst en de 'grote' NWA-ORC call, die half juli opengaat. Wil je meer weten, ga dan naar de website en geef je op voor de nieuwsbrief!