FGGA Kunst- en Cultuurweek

Deze week, van 25 t/m 29 mei, besteden wij aandacht aan kunst en cultuur. De culturele sector heeft het op dit moment niet makkelijk. Nederland is rijk aan de beste gezelschappen en musea. Online zijn prachtige initiatieven; voorstellingen, concerten, tentoonstellingen, lessen over schilderen, balletlessen.. en meer. Dit willen we graag met jullie delen.

Elke dag staat een ander discipline centraal. We brengen jullie per dag een overzicht van wat er allemaal te doen is. Ook zijn we bezig iets speciaals te organiseren met lokale professionele artiesten, speciaal voor onze medewerkers en studenten, daar over snel meer! Je vindt de informatie straks op social media, maar ook hier op de site.

Het cultuur aanbod in Nederland is zo groot en divers, dat we elke dag een aantal items kiezen die we hier op de site delen. Op Instagram is het interactieve gedeelte met quizes, weetjes etc. Per dag vullen we het aan. Houd dus goed dit aangenda-item in de gaten voor het aanbod van je favoriete discipline.

Maandag: Beeldende Kunst
Dinsdag: Film
Woensdag: Theater
Donderdag: Muziek