Beeld: © Reuters

Stem! Sanne Frequin genomineerd voor Vrouw in de Media Awards 2019

Sanne Frequin, kunsthistorica en universitair docent, maakt kans op de Vrouw in de Media Award 2019 voor de provincie Noord-Holland. Ze is genomineerd naar aanleiding van haar berichtgeving over de brand in de Notre Dame.

Sanne Frequin

De Vrouw in de Media Award is een initiatief van mediaplatform VIDM en sprekersbureau ZijSpreekt. De organisatoren van de award willen vrouwen aanmoedigen om zichtbaar in de media te zijn.

Breng nu je stem uit. Dit kan nog tot 31 januari.

Naar de stempagina

Let op: op de stempagina volgen de landelijke genomineerden, daarna selecteert u een provincie, volgen de genomineerden van de betreffende provincie en daarna volgen de genomineerden voor de You Go Girl Award. Overslaan is mogelijk (scroll op de pagina's helemaal naar beneden om naar 'volgende' te gaan).