Afgestudeerd bij Geesteswetenschappen? Doe mee aan ons arbeidsmarktonderzoek!

Ben je afgestudeerd aan onze faculteit in de periode 2016 tot en met 2019? Deel dan ook jouw ervaringen en doe mee aan ons arbeidsmarktonderzoek!

Betere aansluiting op de arbeidsmarkt

Met de resultaten van het onderzoek bereiden we (aanstaande) studenten straks beter voor op de arbeidsmarkt. We gebruiken actuele inzichten en cijfers in onze workshops en adviezen en zorgen er samen met de opleidingen voor dat het onderwijs nog beter aansluit op de arbeidsmarkt.

Doe mee en win

Alle afgestudeerden uit de periode 2016 tot en met 2019 ontvangen vanaf 29 januari per e-mail een uitnodiging voor het onderzoek.
Heb je geen uitnodiging gehad en behoor je wel tot de doelgroep, doe dan mee via onderstaande link (NB deze is pas actief nadat de uitnodigingen verstuurd zijn -  check dus eerst je mail) en maak kans op een Bol.com-bon van 250 euro! Wacht niet te lang, je kunt deelnemen tot uiterlijk 2 maart. Dit onderzoek is gesloten. De resultaten worden medio mei 2020 verwacht.