Word jij coach voor Leiden alumni?

Ben jij coach én oud-student(e) van de Universiteit Leiden en heb je ervaring met het werken met professionals? Meld je aan als coach voor het Carrièrecafé voor alumni op dinsdag 28 januari 2020.

Carrièrecafé

Met je deelname als coach aan het  Carrierecafé help je alumni tijdens een leuke avond in informele setting een stap verder in hun loopbaan en persoonlijke ontwikkeling. Gedurende 3 of 4  sessies deze avond schuiven alumni in groepjes bij een coach aan om met elkaar te sparren en te reflecteren.

Coaches krijgen een training aangeboden waarin ze specifiek worden voorbereid op coachen in de setting van het Carrièrecafe. Deelname als coach is op vrijwillige basis.

Aanmelding als coach

Om als coach deel te kunnen nemen zijn de volgende zaken van belang:

• Je bent alumnus van Universiteit Leiden en werkzaam als coach
  • Je hebt ervaring met het werken met professionals
  • Je bent dinsdagavond 28 februari van 18.00-23.00 uur beschikbaar als coach voor het Carrierecafé in Leiden
  • Je bent beschikbaar voor de training in de Faculty Club (Rapenburg 73 in Leiden)
    op 1 of beide data:
    dinsdag 21 januari van 14.00 – 16.45 uur

donderdag 23 januari 14.00 – 16.45 uur

Aan de hand van de competenties en beschikbaarheid van de aangemelden wordt er een selectie gemaakt. Voor 15 januari krijgt een ieder bericht.

Graag zien we je aanmelding en motivatie/c.v. tegemoet via dit formulier. - Mocht dit formulier niet goed functioneren ivm storingen stuur dan een e-mail naar  info@alumni.leidenuniv.nl  o.v.v. Coach Carrierecafé-