Kluitersprijs voor excellente studenten Minor Intelligence Studies

Drieëntwintig studenten die excellente resultaten behaalden tijdens de minor Intelligence Studies ontvingen dit jaar de Kluitersprijs.

Deze studenten haalden voor één of meerdere vakken van de minor een 9 of hoger. Als prijs ontvingen de studenten het boek De Nederlandse inlichtingen- en veiligheidsdiensten van Frans Kluiters.

De volgende studenten ontvingen de prijs: Anouschka van Dijk, Pietjan den Hollander, Maikel Kerkhof, Kingman Lam, Daniela Matei, Douwe van der Meer, Olivier Smith, Raquel Nordsiek, Camilla Vianini, Alexander Sterk, Nick Attfield Gonzalez, Willem Seuren, Rob Boswijk, Marit Kruisdijk, Ričards Miezītis, Femke Remmits, Sadjia Safdari, Callum Thomson, Caitlin Woltman, Etiënne van Essen, Vincent Schön, Alexander de Jong en Dowoon Kang.

Van harte gefeliciteerd!

Intelligence Studies

Since the Second World War, intelligence and security services have played an important role in policy and decision making, particularly with regards to a state’s national security. In this minor programme we study both the organisations, their working methods, their analysis techniques, as well and the political, bureaucratic, and social context of intelligence and security services.

Meer informatie over deze Minor.