Geslaagde alumnidag Leiden Revisited 30 augustus

Een paar honderd alumni van de Faculteit der Rechtsgeleerdheid keerden terug naar hun alma mater tijdens Leiden Revisited op 30 augustus jongstleden.

'Het was een cadeautje', zei een van de aanwezige alumni over de dag. Het was dan ook helemaal compleet.

Mooi weer, veel en leuke mensen, heerlijk hapjes en drankjes, een prachtig terras en goede sprekers. Alumna Lousewies van der Laan die mooie persoonlijke anekdotes had die de aanwezigen aan het lachen maakten. Een echte advocaat-dj (Sander Petit), die relaxte loungemuziek draaide en een behoorlijk aantal hoogleraren die zich hebben ingezet om een inspirerende juridisch inhoudelijke sessie neer te zetten. Al dan niet met behulp van de alumni. Een historische locatie: de Oude Sterrewacht. En bovenal met fantastische gasten die het overduidelijk heerlijk vonden elkaar weer te zien en te spreken.

Geniet van de foto's die zijn gemaakt door Monique Shaw (zie onder) en bekijk het filmpje van de dag geschoten door onze Leiden Law-vlogger Eline:

Dank voor uw komst en tot volgend jaar!