Campus Den Haag in beeld

De Universiteit Leiden bestaat dit jaar 444 jaar en dat vieren we met de inwoners van de twee steden waarin we zijn gevestigd: Leiden en Den Haag. In Den Haag staat daarom vanaf 2 september een tentoonstelling in het Atrium van het stadhuis over de universiteit en de verbinding met de stad.

De tentoonstelling bestaat uit grote posterpanelen en is gratis te bezichtigen voor alle bezoekers van het Haagse stadhuis. Zij krijgen een inkijkje in de wereld van onze Campus Den Haag, die dit jaar al 20 jaar bestaat. Wij selecteerden alvast de meest opvallende beelden.

Bezoek de tentoonstelling

Je kunt de tentoonstelling in het Haagse stadhuis van 2 tot en met 21 september bezoeken. Toegang is gratis. Hier vind je meer informatie.