Leiden Law Vlog trapt af met kijkje op werkplek van alumnus Marius Tan bij Heineken

Eerste Leiden Law Vlog met onze vlogger Eline

Hoe leuk is het om een kijkje te kunnen nemen op een werkplek van één van onze alumni?! Marius Tan (afgestudeerd in 2011) is Regional Director bij Heineken en vertelt onze vlogger Eline onder andere alles over welke vaardigheden van belang waren voor het verkrijgen van zijn huidige baan. Ook geeft hij eerlijk toe dat hij een gemiddelde student was, maar wel actief op allerlei andere vlakken. Dat laatste is zeker (nog steeds) van nut in zijn werk. Luister ook naar de gouden tip van Marius!

Deze vlog is de kickoff van een reeks vlogs (en webinars) die we op regelmatige basis in het volgende academische jaar zullen maken en houden. Via deze kanalen willen wij met name studenten, maar ook jonge alumni, op laagdrempelige wijze inzicht bieden in de arbeidsmarkt. Mede mogelijk gemaakt door alle kennis en ervaring van onze maar liefst ruim 17.000 alumni.

Je kunt hier de vlog bekijken.