Marlies van Eck verzorgt workshop voor Lustrumcongres Recht en Technologie

Op vrijdag 17 mei houdt het Mordenate College een Lustrumcongres met het thema Recht en Technologie: vraagstukken de digitale revolutie. Onderwerpen die aan bod komen zijn onder andere algoritmes in het (bestuurs)recht, cybercrime, regulering van nieuwe technologieën, aansprakelijkheid/rechtssubjectiviteit van robots en het contractenrecht anno 2025.

Marlies van Eck

Vanuit eLaw zal Marlies van Eck, universitair docent en onderzoeker bij eLaw, een workshop geven ‘De geautomatiseerde overheid en rechtsbescherming voor de burger: tijd voor een update van het bestuursrecht?’ Andere sprekers zijn oa. T. Hartlief (A-G bij de Hoge Raad), S. Franken, L. van Zwieten (landelijk officier van justitie Cybercrime) en K. van Kranenburg. De dag zal worden voorgezeten door Sven Koopmans (kamerlid VVD).

Aanmelden is mogelijk via de website van het Mordenate college.