De FGGA Welzijnskrant

Van 1 tot en met 5 april organiseert de faculteit Governance and Global Affairs haar eerste Welzijnsweek voor de Campus Den Haag. Tijdens deze week willen we studenten bewust maken van het welzijn van jezelf en elkaar.

We belichten vijf thema's van welzijn: Body, Spirit, People, Mind & Place. We organiseren verschillende activiteiten die deze vijf thema's vertegenwoordigen.

De krant

Om jullie up-to-date te houden wat er elke dag gebeurd, hebben we voor jullie een krant gemaakt; De Welzijnskrant. In deze krant staat het programma, interviews met onze gastsprekers van de week, feitjes en weetjes over welzijn, een winactie en meer…

Mocht je in de ochtend van maandag 1 april niet op Wijnhaven zijn geweest en niet een fysiek exemplaar van een van onze Welzijnsstudentenvoorlichters hebben gekregen, lees dan onze krant online!

Veel leesplezier en hopelijk zien we jullie bij onze activiteiten!