Masterstudente Meyke Rietveld wint de verkiezing beste student arbeidsrecht 2019

Op 22 maart vond de uitreiking van de Magna Charta Shield plaats op kasteel Waardenburg. Deze dag werd georganiseerd door de Academie voor de Rechtspraktijk, Magna Charta, Van Bladel Advocaten en Baker McKenzie & Hogan Lovells.

De deelnemende studenten namen deel aan een interessant en intensief programma. Er vond een intakegesprek plaats, daarnaast moest een legal opinion worden geschreven en tot slot vond er een afsluitende kennisquiz plaats. Je wordt immers niet zomaar de beste student arbeidsrecht 2019.
Meyke Rietveld masterstudente arbeidsrecht won deze verkiezing. De dag werd georganiseerd in samenwerking met de Leidse Studentvereniging SLN.