Het meest spraakmakende van Geesteswetenschappen op social media 2018

Ook dit jaar is de Faculteit Geesteswetenschappen veel actief geweest op social media. Nu het einde van het jaar in zicht is delen we met jou de meest spraakmakende berichten die gedeeld zijn op Instagram, Twitter en Facebook.

Ondanks de lastige algoritmes hebben we er in 2018 ruim 1050 volgers bij gekregen. Dat is een groei van 15%. We deelden dit jaar 210 berichten met jullie.

» Blijf in 2019 op de hoogte met Facebook

Op Twitter hebben we dit jaar ruim 230.000 mensen weten te bereiken. 3640 mensen hebben geïnteracteerd met onze posts, waarvan bijna 300 retweets.

» Volg ons ook komend jaar op Twitter

Een medium dat alsmaar lijkt te blijven groeien is Instagram. Hierop deelden wij in 2018 vooral veel student lifestyle posts. 202 om precies te zijn. We zijn gegroeid van 1244 volgers naar 2269. Een toename van 82%

» Check onze berichten op Instagram

De nieuwsredactie van de Faculteit Geesteswetenschappen wil iedereen bedanken voor het afgelopen jaar en hoopt dat ook in 2019 de geesteswetenschappen zich laten zien als onmisbaar. Zij wenst iedereen fijne feestdagen en een voorspoedige jaarwisseling.