NIEUW in fgw.nu: de faculteit in verandering & samenwerking met musea

Mark Rutgers vertelt over de veranderingen in onze faculteit. Wat speelt er? En waar willen we naar toe? En Musea als wetenschapswalhalla. Hoe werken we samen met musea en hoe bevalt die samenwerking? Je leest het allemaal in de juni-editie van fgw.nu, die deze week bij alle medewerkers op de mat valt.

Verder in deze editie

• ‘Die heftige discussie is winst’:  Wat vindt Constant Hijzen, expert op het gebied van Nederlandse inlichtingen en veiligheidsdiensten,  van het Sleepwet referendum?
  • 3 vragen over de AVG: Waar moet je rekening mee houden tijdens je werk? Welke gegevens mag je wel en niet bewaren?
  • Column van Sanderien de Jong: Onze eigen alumna over haar werk als alumni relations officer. Altijd op zoek naar interessante verhalen.
  • Naast een papieren uitgave is de krant ook digitaal te lezen in het Nederlands én Engels onder dit bericht en in het fgw.nu archief.

Feedback en vragen?

We zijn erg benieuwd naar jouw mening over de fgw.nu krant. Laat het ons weten door een mail te sturen naar fgw.nu@hum.leidenuniv.nl. Ook als je vragen hebt over de uitgave of de krant niet hebt ontvangen, horen we het graag.