Bezoek Indonesië november/december 2018

In de laatste week van november- begin december zal onze decaan Prof Joanne van der Leun een bezoek brengen aan Indonesië om daar onze partners te bezoeken (in ieder geval Universitas Indonesia/Jakarta en Universitas Gadja Madah/Yogyakarta), lezingen te geven en met diverse stakeholders te spreken. Prof Adriaan Bedner en Anette van Sandwijk (Bureau Internationaal Onderwijs) zullen haar in ieder geval vergezellen.

Heeft u vanuit uw vakgebied interesse om aan te sluiten bij deze delegatie dan bent u van harte welkom dit kenbaar te maken bij Anette van Sandwijk voor 31 juli 2018 (a.m.m.van.sandwijk@law.leidenuniv.nl). Geeft u hierbij ook aan welk specifiek doel u voor ogen heeft en/of welke instellingen u zou willen bezoeken. Bij veel belangstelling zullen we een keuze maken.  Let op: u dient zelf zorg te dragen voor de bekostiging van reis-en verblijfskosten.