Geslaagd 1e Campus The Hague Career Event: Kickstart your career!

Op 18 april vond het eerste Campus The Hague Career Event plaats. Een Career Event voor alle studenten in Den Haag, in samenwerking georganiseerd door de Career Service van de faculteiten Governance and Global Affairs en Geesteswetenschappen.

Bekijk de video op de oorspronkelijke website of

Er waren ruim 400 studenten en bijna 40 organisaties aanwezig, waaronder Google, het Ministerie van Buitenlandse Zaken,  AIVD, Oxfam Novib, Red Cross, LinkedIn, EY, PwC, verschillende gemeentes, de Nationale Politie en ABN AMRO.

Keynotespeaker Jamila Aanzi (vrouwenvertegenwoordiger van de VN in 2017) vertelde zeer inspirerend over haar ‘lessons learned’. Ze adviseerde studenten: zoek een mentor, durf te dromen, netwerk en ‘know your fears, face your fears’. Vervolgens waren er twee workshoprondes met tegelijkertijd een informatiemarkt waar studenten een profielfoto, kledingadvies en een CV & LinkedIn check konden krijgen. Later sloten de organisaties aan op de informatiemarkt en werd de middag afgesloten met een netwerkborrel.