Uitnodiging Opening Master Jeugdrecht 2e semester

Op dinsdag 6 februari 2018 organiseert de Afdeling Jeugdrecht van de Universiteit Leiden in samenwerking met de Juridische Studievereniging Liberi een bijeenkomst ter gelegenheid van de opening van het 2e semester van de master Jeugdrecht.

Met deze bijeenkomst willen wij de nieuwe studenten van harte welkom heten en wensen wij hen een goed en leerzaam studiejaar toe. De bijeenkomst wordt afgetrapt met een introductie van de master zelf en een lezing verzorgd door mr. Sander Schuitemaker en mr. Machteld van Werven van Defence for Children over migratie. Daarnaast zal alumna Jip van Mieghem terugblikken op haar masterjaar.

De bijeenkomst biedt alle studenten de kans om hun medestudenten te ontmoeten en te leren kennen. U bent van harte uitgenodigd om bij deze openingsbijeenkomst aanwezig te zijn.

Zie voor het uitgebreide programma ook het agendabericht van deze bijeenkomst.