Survey over online en open onderwijs: Doe mee!

Veel universiteiten experimenteren momenteel met verschillende vormen van digitalisering: MOOCs, SPOCs, maar ook de inzet van YouTube video’s, online toetsen en andere digitale methoden in het universitaire onderwijs. Veel van deze onderwijsvormen zijn niet alleen digitaal, maar ook vrij toegankelijk voor studenten van buiten de universiteit. Dit staat bekend als open en online onderwijs.

Er is echter nog weinig bekend van wat studenten én docenten nu eigenlijk vinden van deze onderwijsmethoden. Om meer te weten te komen over dit onderwerp hebben Dr. Alexandre Afonso en Dr. Natascha van der Zwan een survey ontwikkeld over het gebruik van open en online onderwijsmethoden aan de Faculty of Governance and Global Affairs. Zij hopen op jouw medewerking!

Doe mee

Studenten kunnen hier de survey invullen. FGGA-medewerkers vinden de survey hier. Deelname aan de survey kost ongeveer 10 minuten van uw tijd. We danken u alvast voor uw medewerking.

De survey kan tot en met 5 december ingevuld worden.

Symposium

Op 15 december a.s. zullen de resultaten van de survey gepresenteerd worden tijdens een symposium gewijd aan online en open leermethoden. U bent van harte welkom!