Sinterklaas brengt het Heelal-in-je-broekzak!

Wie nu de Oude Sterrewacht bezoekt krijgt een een heus cadeau! Vanaf vandaag krijgen kinderen tot 10 jaar van de Sint het doeboek Heelal-in-je-Broekzak. Dit is om te vieren dat de Oude Sterrewacht gaat vernieuwen!

Het Heelal-in-je-Broekzak-boekje staat vol met leuke activiteitjes en spelletjes voor kinderen. Met het doeboekje kunnen kinderen thuis verder leren over het Universum. Het boekje is beschikbaar in Nederlands en Engels, dus ook voor expats en bezoekers uit het buitenland ligt een presentje klaar bij de receptie van de Oude Sterrewacht.

De Oude Sterrewacht in Leiden is open op woensdag, zaterdag en zondag van 11:00 tot 16:00. Wie niet langs kan komen bij de Oude Sterrewacht, kan ook het Heelal-in-je-Broekzak gratis downloaden van onze website en printen.

Meer dan 20.000 door UNAWE gedrukte boekjes kinderen over de hele wereld blij gemaakt. De doe-boekjes zijn beschikbaar in 17 verschillende talen, dankzij vrijwilligers en Space Scoop-vertalers.

Kinderen tot 10 jaar kunnen gratis een doeboekje krijgen in het bezoekerscentrum van de Oude Sterrewacht. Vraag het even aan je favoriete suppoost bij de receptie.

Deze tekst verscheen origineel op nl.unawe.org