Governance and Global Affairs zoekt Hoofd Onderwijs

De Faculteit Governance and Global Affairs is op zoek naar een nieuwe beleidsmedewerker. Het gaat om de functie van Senior beleidsmedewerker Onderwijs en Hoofd cluster Onderwijs op de Haagse Faculteit. Solliciteren kan tot en met 11 september 2017.

Uitbouwen van onderwijsaanbod

De Faculteit Governance and Global Affairs is een van de zeven faculteiten van de Universiteit Leiden, gevestigd in Den Haag, het bestuurlijke hart van Nederland. De studenten, docenten en onderzoekers werken samen met nationale en internationale partners aan nieuwe inzichten en oplossingen voor hedendaagse vraagstukken op het snijvlak van bestuur, politiek, recht, en vrede en veiligheid.

Deze jonge faculteit is volop in beweging en heeft concrete plannen voor het uitbouwen van het onderwijsaanbod en de verdere ontwikkeling van bestaande onderwijsprogramma’s, met name op het niveau van masters en advanced masters.
Het cluster onderwijs is onderdeel van het faculteitsbureau, het bestuur van de faculteit.

Bijdrage aan beleid

De senior beleidsmedewerker onderwijs draagt bij aan het strategisch onderwijsbeleid van de faculteit door allround ondersteuning te leveren. Daarnaast verricht hij/zij naar behoefte andere beleidstaken binnen het cluster onderwijs van het faculteitsbureau.

Vacature

De volledige vacature is te lezen op de vacaturepagina van de Universiteit Leiden, werkenbij.leidenuniv.nl.