Slotseminar Leiden Leadership Programme

Op feestelijke wijze werd op 30 juni het LLP-jaar afgesloten in de Marekerk. Op deze dag ontvingen alle 89 masterstudenten van het Leiden Leadership Programme (LLP) hun honourscertificaat! Hieronder vind je een fotoreportage van de uitreiking.

Dean Honours Academy

Prof.dr. Ton van Haaften, Dean Honours Academy, gaf korte introductie over het LLP aan de LLP-studenten en hun familie en vrienden.

Persoonlijk leiderschap

LLP-student Cindy Hartman vertelde over haar ervaring in het programma: 'Leidinggeven is dankzij dit programma niet meer een brug te ver. We zijn stuk voor stuk leiders, leiders over ons eigen leven, we nemen het heft in eigen handen.'

Speels, leuk en mooi

Het LLP-ensemble werd ontvangen met daverend applaus!

Daverend applaus

En dat was ook volledig terecht. Want het was prachtig!

Van politiekantoor tot politiewagen

Guus Bobeldijk nam ons mee op avontuur van een kennismakingsbijeenkomst met zijn partnerorganisatie, de Politie, tot een nachtelijke rit op de achterbank van een politieauto.

L.A.W.A.A.I.

Rudmer de Vries, Strategisch Adviseur bij Gemeente Den Haag, deelt zijn ervaringen over de praktijkopdracht en geeft de LLP'ers als advies mee: maak L.A.W.A.A.I. (Loslaten, Aandacht, Waarnemen, Aannames checken, Angst onder ogen zien, Intuïtie). En laat ons achter met het citaat van Carl Rogers: “The curious paradox is that when I accept myself just as I am, then I can change.”

LLP Groepsfoto