Beryl ter Haar presenteert op het internationale congres 'Labour2030 - Rethinking the future of work'

Het congres vond op 13 en 14 juli in Porto plaats en was tweetalig met simultane vertalingen tussen Engels en Portugees/Spaans. In totaal waren er ong. 350 deelnemers, uit 23 verschillende landen, waarvan de meeste deelnemers afkomstig waren uit Portugal, Spanje en Latijns Amerika (Argentinië, Bolivia, Mexico, Peru en Venezuela).

In totaal waren er ong. 350 deelnemers, uit 23 verschillende landen, waarvan de meeste deelnemers afkomstig waren uit Portugal, Spanje en Latijns Amerika (Argentinië, Bolivia, Mexico, Peru en Venezuela). Het hoofdthema van het congres was nieuwe technologieën en werk, databescherming in de context van werk, concurrentiebedingen (met name in de context van platform-werk), en veiligheid en gezondheid op het werk, met een nadruk op kanker.

Beryl ter haar trad tweemaal op. De eerste keer samen met Attila Kun (van de Karóli Gáspár Universiteit, Boedapest, Hongarije), om de eerste resultaten te presenteren van hun onderzoek over The future of compliance and remedies in transnational private labour regulation. De tweede keer trad Beryl ter Haar op tijdens de afsluitingssessie, waarin ze twee delen ten gehore bracht van de Drie Landelijke Miniaturen van B. van den Sigtenhort Meijer voor hobo solo. Dit laatste op uitdrukkelijk verzoek en aandringen van de organisatie in Portugal.