Win duizend euro met jouw masterscriptie over energierecht

De Nederlandse Vereniging voor Energierecht (NeVER) reikt met regelmaat een prijs uit voor de beste masterscriptie over energierecht. De prijs behelst een bedrag van €1000,- en een jaar lang gratis lidmaatschap van de NeVER. Ook is er de mogelijkheid voor publicatie van de scriptie in het Nederlands Tijdschrift voor Energierecht.

De NeVER is een vereniging die bijeenkomsten organiseert met, en voor, professionals in de energiesector. Ze probeert de vele ontwikkelingen in de energiesector inzichtelijk te maken en te stimuleren door professionals uit binnen- en buitenland met elkaar in contact te brengen. (Oud) masterstudenten met een interesse in energierecht kunnen door middel van de scriptieprijs hun kennis verbreden en in contact komen met potentiële werkgevers in de energiesector.

De scriptie dient te zijn geschreven in de periode oktober 2014 en december 2016, en dient te zijn beoordeeld met een 7,5 of hoger. De uitreiking van de prijs vindt plaats op een nader bekend te maken datum tijdens een ledenbijeenkomst van de NeVER. De uiterste inzenddatum is 1 juli 2017De scriptie kan in zowel het Nederlands als het Engels zijn geschreven.

Stuur je scriptie aan secretariaat@bever.nl en (in tweevoud) aan Nederlandse Vereniging voor Energierecht (NeVer), o.v.v. scriptieprijs, Postbus 9197, 3301 AD Dordrecht.