Let’s have lunch! Ga in gesprek met faculteitsbestuurders

Wil jij je mening laten horen over de opleiding, de faculteit en de universiteit en lijkt het je leuk om met een bestuurder in gesprek te gaan? Geef je op en misschien ben jij een van de studenten die wordt geselecteerd voor de lunchbijeenkomst op 5 juli 2017 met assessor Aurelie van ’t Slot en vice-decaan Mirjam de Baar.

Lunchtijd!

Het bestuur van Geesteswetenschappen hoort graag de mening van studenten over hun opleiding, de faculteit en de universiteit. Met lunchbijeenkomsten wil het faculteitsbestuur op een gezellige manier het gesprek aangaan met studenten.

Op 5 juli zullen bestuursleden in gesprek gaan met masterstudenten. Ben jij masterstudent en wil je jouw mening laten horen? Geef je op via het formulier en wie weet word jij geselecteerd!

In gesprek met Aurelie van 't Slot & Mirjam de Baar

• Voor: masterstudenten Geesteswetenschappen
  • Datum: 5 juli 2017
  • Tijd: 12.00 - 13.30

Hoe geef ik me op?

Vul het formulier vóór 8 juni 2017 in. Uiterlijk 16 juni hoor je of je geselecteerd bent of niet.