Wat vind jij belangrijk voor jouw toekomstige werk/leer/ontmoetingsomgeving?

Eind maart en begin april vindt de tweede ronde bijeenkomsten plaats over de Humanities Campus van de toekomst. Wil jij ook nog meedenken? Dan kan! De eerste bijeenkomsten hebben waardevolle informatie opgeleverd.

Collega’s hebben het belang over de locatie van de werkgroepsruimten ten opzichte van de kamer van de docent aangegeven. De werkomgeving moet een plek zijn waar je geconcentreerd kunt werken. Maar ook moet het er inspirerend en levendig zijn. Voor ontmoeting zijn we vooral op zoek naar verschillende soorten plekken; groot, klein, rustig, druk, met koffie, zonder koffie.

De tweede ronde bijeenkomsten gaan we vooral actief aan de slag:

• We gaan schetsen/werken aan de plaatsing van genoemde functies op het complex en binnen gebouwen en kijken naar de implicaties voor typen gebouwindelingen.
  • Een externe adviseur zal inspirerende voorbeelden geven van verschillende Leer-/Werk-/Ontmoetingsomgevingen bij andere universiteiten en (onderwijs)organisaties.

De data van de bijeenkomsten zijn:
Leeromgeving: 30 maart, 10:00 - 12:30
Ontmoeting & verbinding: 31 maart, 13:00 - 15:30
Werkomgeving: 7 april, 10:00 - 12:30

Aanmelden kan via toekomstWSD@hum.leidenuniv.nl
Zeker voor de bijeenkomst Ontmoeting & verbinding zijn er nog mensen nodig die willen meedenken.