Open Space conferentie Academische werkplaats Jeugd

De Academische Werkplaats SAMEN is er voor ouders, kinderen, jongeren, hulpverleners, beleidsmakers en onderzoekers. "SAMEN" verbetert de hulp en zorg aan jongeren door een unieke samenwerking tussen praktijk, beleid, onderwijs en onderzoek in de regio’s Holland-Rijnland, Haaglanden en Midden-Holland.

SAMEN is een leer-, werk- en onderzoeksgemeenschap. SAMEN wil een bijdrage leveren aan de transformatie (doelen) van de regio's en bundelt hiervoor krachten uit beleid, onderzoek, onderwijs en praktijk.

Op 22 maart J.L. heeft Jaap van Lakerveld op verzoek van de academische werkplaats Jeugd een Open Space conferentie voorgezeten die bedoeld was om met de partners in de werkplaats van gedachten te wisselen en plannen te maken voor de toekomst. Het was een inspirerende en productieve bijeenkomst.