Bouw Humanities Campus bemoeilijkt

Als er niet alsnog een oplossing komt voor het geschil tussen de Universiteit Leiden en woningcorporatie De Sleutels dan wordt de bouw van een nieuwe Humanities Campus erg lastig.

‘Ik zou in ieder geval niet weten hoe", liet rector Carel Stolker op 28 maart weten aan een journalist van Sleutelstad FM.

De rector was dinsdagavond op een bijeenkomst over ‘Leiden Internationale Kennisstad’ in het Stadhuis van Leiden. De Universiteit Leiden heeft in februari – na overleg in de Klankbordgroep Humanities Campus – bij de gemeente verslag gedaan van haar beoordeling van de verschillende campusvarianten, vertrekkend bij het Campus Model.

Meer weten? Het hele interview met Carel Stolker is terug te vinden op de website van Sleutelstad FM.

Humanities Campus